czwartek, 9 listopada 2017

Jesienne fit ciasto dyniowe



Ciasto dyniowe z polewą czekoladową:

  • 300 g puree z dynii
  • 100 g miodu
  • 150 g mąki ( u mnie 80 g kukurydzianej i 60 g ryżowej)
  • 80 g mleka ryżowego
  • 15 g oleju kokosowego
  • 4 jaja
  • 2 łyżki cynamonu
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 250 g twarogu półtłustego
  • 30 g orzechów laskowych
  • 30 g migdałów
Wszystkie składniki oprócz orzechów i migdałów zblendować razem na gładką masę. Migdały i orzechy posiekać na drobniejsze kawałki, dodać do masy i wymieszać. Piec ok. 40min/180 C (sprawdzać!) 

Polewa:
  • duża łyżka masła orzechowego ( u mnie z kawałkami orzechów)
  • 6 kostek gorzkiej czekolady
  • mleko (u mnie migdałowe) do uzyskania kremowej konsystencji
Składniki łączymy razem w kąpieli wodnej. Kiedy zgęstnieje polewamy upieczone ciasto.







Makro jednego kawałka ( z 20): 126kcal, B - 5,5g, T - 6 g, W - 14g






Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

3 komentarze:

  1. ooooo wygląda przepysznie :D ja zabieram się do zupy-krem z dyni . Ale widze że dynia jeszcze raz zawita u mnie-wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo u mnie osttanio w domu króluje dynia ponieważ dostałam od kuzynki dynie, która ważyła 22 kg heh. Tyle wszyła z jej puree że nie wiem kiedy się skończy heh
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku ale cudownie wyglada az mi slinka cieknie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)