piątek, 13 listopada 2015

Pomysł na zdrowy obiad: CUKINIA faszerowana kurczakiem i pomidorami.

Z czystym sumieniem mogę przyznać, że zaraz po brokułach to cukinia jest warzywem, które mogłabym jeść codziennie. Opcji przyrządzenia jej jest mnóstwo! Od smażenia, duszenia, przez marynowanie, pieczenie po jedzenie jej na surowo. Bardzo żałuję, że w Krakowie nie posiadam piekarnika, bo to właśnie w takiej wersji lubię ją najbardziej. Mimo tego pole do popisu jest szerokie, więc nic straconego! 
Dzisiaj mam dla Was przepis na przepyszną i banalnie prostą do przyrządzenia cukinie faszerowaną kurczakiem i pomidorami.
Dlaczego warto ją zrobić i dlaczego jest taka zdrowa?;)


piątek, 30 października 2015

weekendowe grzeszki - RAFAELLO z adwokatem bez pieczenia.

Powrót do domu, weekend, wszystkich świętych, spotkania rodzinne - to wszystko jest świetnym powodem do zrobienia i zjedzenia czegoś pysznego. Dziś mam dla Was przepis mojego ulubionego ciasta. Jest przepyszne, proste, bez pieczenia, więc uda się każdemu i naprawdę smakuje jak rafaello!;)


sobota, 3 października 2015

weekendowe grzeszki 2 - CIASTO MARCHEWKOWE wersja fit

Ciasto marchewkowe było na mojej liście przepisów od dawna. Słyszałam o nim wiele dobrego i mimo tego, że nie przepadam za marchewkami postanowiłam zrobić je sama. Nie byłabym sobą, gdybym w trakcie szukania przepisu w internecie nie dodała słówka 'fit'..;)
Wyszło mi pyszne o czym świadczy fakt, że na drugi dzień już go nie było!
Jak je zrobić i dlaczego jest takie zdrowe?;) 


wtorek, 15 września 2015

FOOD BOOK, czyli co jem w ciągu dnia + przepis na pyszny i zdrowy SOS POMIDOROWY

Od dawna jestem fanką food book'ów na youtube. Jest do dla mnie bardzo motywujące i  inspirujące. Więc tym razem postanowiłam zrobić go sama, może tym razem ja Was czymś zainspiruję;)
To co jem i ile jem zależy od pory roku, dnia tygodnia i obowiązków. Mimo wszystko zawsze staram się, żeby to było 4,5 posiłków dziennie. I obowiązkowo zaczynam dzień od szklanki wody z cytryną! Ale to już wiecie;) Jeśli chodzi o wykonanie to większość moich posiłków jest banalnie prosta. Ludzie są z natury leniwi, a ja mimo tego, że staram się do tego nie przyznawać przed samą sobą, podświadomie też taka jestem.. no cóż, z naturą nie wygram:D

Co było dzisiaj na moich talerzach?


sobota, 5 września 2015

WEEKENDOWE GRZESZKI - pyszna prosta i szybka SZARLOTKA!

Pewnie zauważyliście, że jeśli dodaje jakieś przepisy to staram się żeby były to dania z kategorii fit. Ale przecież nie da się całe czas unikać cukru, czy mąki. Ba! Nawet nie wolno, bo czym byłoby nasze życie bez słodkości. Dlatego postanowiłam wprowadzić nową serie na bloga, w której będę dzielić się z Wami sprawdzonymi, pysznymi i słodkimi przepisami. Na pierwszy ogień idzie niezawodna szarlotka!


poniedziałek, 3 sierpnia 2015

6 pomysłów na zdrowy obiad

Pamiętacie post, w którym podawałam Wam PROPOZYCJE ZDROWEGO ŚNIADANIA? Dzisiaj mam dla Was kolejny kontynuacje, a mianowicie pomysły na pyszne, szybkie i zdrowe obiadki! ;)



środa, 22 lipca 2015

przepis na najpyszniejszą sałatkę grecką


tym poście obiecałam Wam przepis na sałatkę, która skradła moje (i nie tylko) serce, a mianowicie przepis na sałatkę grecką. Co prawda trochę zmodyfikowaną, bo w tej tradycyjnej z tego co mi wiadomo nie ma kurczaka, ale dzięki niemu jest ona bardziej syta. 
Zazwyczaj jak ją robię z tej ilości składników to na następny dzień już jej nie ma, więc jeśli potrzebujecie na jakąś imprezę to proponuje zrobić jej trochę więcej;)



poniedziałek, 13 lipca 2015

5 propozycji zdrowego śniadania


W roku akademickim  po przebudzeniu działam jak maszyna - wstaje, ściele łóżko, poranna toaleta, makijaż, śniadanie. Mimo tego, że na śniadanie przeznaczam połowę mojego czasu to i tak nie mam siły, ochoty i czasu, żeby zrobić coś kreatywnego i nowego i zawsze stawiam na owsiankę z bananem i musli. Zdrowo, szybko i smacznie. Ale ile można jeść to samo?! Na pewno w wakacje nie zniosłabym tej rutyny. Dlatego korzystając z wolnych poranków, przyrządzam codziennie coś innego, po czym włączam ulubiony kanał na youtube i JEM <3 czego chcieć więcej;)
Wcześniej obowiązkowo ciepła woda z cytryną, więcej o tym pisałam TUTAJ

A co jest na moim talerzu? Same dobre rzeczy! ;)